Wednesday 16 November 2011

TIGA dan DUA



Alhamdulillah Allah panjangkan usia aku....
Alhamdulillah Allah beri aku peluang menikmati kehidupan ini dengan penuh kenikmatan dan kesabaran..
Alhamdulillah Allah kurniakan aku sepasang cahayamata yg comel di mata ku..
Semoga aku dapat melalui kehidupan yg mendatang dgn tabah dan sabar...


Diusia aku sekarang ini, aku dpt mengecapi ape yg aku inginkan..walaupun semuanye adalah sederhana di mata aku, aku tetap bersyukur kerana segala yg aku miliki adalah hasil dari titik peluh aku sendiri...


Hari ini, takde cake cutting kerana aku pn dh tak berselera nk mengadap kek (pembuat kek tegar mmg caneh kot erk)...makanye arini aku hanya memenuhi permintaan anak2...pegi mana lg kalo tak ke art class kt OU...mmg anak2 happy sgt2...mama?? mama pn happy sambil mengira duit dlm wallet yg tinggal singgit dua je...uhuk...HAPPY BDAY TO ME!!!


0 comments:

Post a Comment

 
;