Monday 2 January 2012

My New Collection 2012 - Corelle TERMURAH!!!

Mlm semlm, kan berBBQ kt umah riny...riny g show off semua koleksi corelle termurah dia...huuii...saya adelah sgt jeles pasal saya pn antu corelle...waahahaaha..ade antu baru erk...sll antu gigi, antu susu..kekeke...dia pegi pg semlm kt klang...actually corelle ni murah sbb kastam kt pelabuhan klang terbakar...so kedai ni amik n jual gile tahap murah nk mamposs...

bygkanler piring corelle rege seringgit...corningware plg kecik rm10...vision pn rm10...tp kena pandai cr..kena rajin pilih..psl dia berlegam2 kesan terbakar...kalo bernasib baik dptler yg elok..dan kalo rajin, silalah basuh bersih2 ngn clorox...

dhler mlm td blk dr umah riny dh kul 12am..terpaksa gigih bangun pg kul 630am pasal nk g umah wawa..aku kenalah polo wawa pasal tatau jalan....so aku kejutkan DnD...dgn derang tak mandi pg, tak gosok gg, aku dukung sorang2 spi ke keter...then tros berdezupp ke umah wawa, tumpang dia spi ke klang...pttnye nk saing riny, tp sbb riny lbt sgt, kiteorg terjah je..sesat sket jelah...

spi kedai yg dituju, ko mmg takkan sangka kedai buruk mcm nk roboh, tp dlm tu sume corelle n vision terbakar...anak2 sume dok dlm keter diam2...stok makanan sume dh prepare kt derang..tq abg eri tlg jg anak2 i dan ahkak wawa...ehehehehe..actually koleksi dlm gobok umah aku sume shadow iris...tp sbb dh rege murah nk mampos, sker ati aku je amik ape2 koleksi..aku tak igt nama..janji ctk aku taram...hajat di hati nk set pinggan mangkuk...tp stp kali kren kecik bawak berkepok2 guni corelle spi, asikler vision n corningware je...spi tak larat nk pilih dh corningware...

bile dh tghari tu, tup2 selori beso dtg...td dia guna kren kecik je..ni lori..ape lg, abg eri yg gagah lg perkasa pn tlg rembatkan...2 guni semua pinggan sahaja..dan set plak tu..dr pinggan, piring, pinggan lauk, pinggan nasi, semualah..adoyaaii..mmg sedaplah aku ngn wawa bg sama rata..dh mcm ala2 nujum pak belalang..1 tuk ko, 1 tuk aku..2 tuk ko, 2 tuk aku..hahahaahah...so sweettt!!! hasil rembatan aku yg bernilai rm320 with xtra DISCOUNT...taraaaa....





dlm kedai..takde sape nk eran sgt..psl org dok sibuk tgu kren kt luar nk rembat seguni..

masa ni takde stok pinggan, so baru rembat corningware aje..mmg takde tutup dh..tak kisahlah..dh rege 10 hengget.

hasil rembatan aku n wawa..sib baik tumpang keter derang..naik mrblacky? fengsan!!

setelah dikeluarkan dr pastik..mmg ade kesan terbakar, tanah lumpur sume ade...spi luka2 jari manja ai!!
proses mengkloroxkan pinggan mangkuk hayun...u make me happy corelle!!!

pasni nk kena gosok ngn kertas pasir plak..huhuhuhhu...percayalah, korang takkan dpt rege corelle semurah yg aku dpt skang...even warehousesale pn tak semurah neh..gigih okeh keluarkan duit..pasni aku diet sebln...mesti kurus tiptopss!!!

0 comments:

Post a Comment

 
;