Tuesday 28 February 2012

Gathering anak beruang



Date : 24 feb 2012
Time : 1230pm - 630pm
Venue : Rebung, Bangsar

Acara yg sgt dinanti2kan...gambar ade dlm kamera..olehkerana aku amatlah malas nk hapload2 ni..maka amik kt BB sajok...Actually anakberuang dh plan this gathering kt FB..since aku takde fb, maka kak zhu n hana jelah updet aku..tanye nk join ke....dgn kerja aku yg agak bz tahap gaban, ngn coti pn ala2 ngeri je nk apply...maka aku pn ckp tamoh joinn...psl takot clash ngn kerja aku yg melambak2...tup2, last minit aku nye kerja settle on time..so apply jelah coti 1 day...walaupun mcm2 dugaan kerja yg dtg spi aku emo tahap cipan, aku redha jelah...motto kerja aku skang, go with the flow...and go go power rangers...aci??


Gathering yg terhebak sebab semua anak beruang ade...rasa mcm di alam remaja..heheeheh..pasal sume bawak diri sahaja...takde laki, takde anak...we share everything...bg pengumuman utk ape2 pengumuman yg anakberuang tatau...gelak, nangis, buat lawak bodo sumelah...mmg pangai masih tak berubah even masing2 dh nk mencecah 33...alhamdulillah aku mempunyai kawan2 suka duka, sapotif dan memahami...


p/s: tudung saya adalah versi hana tajomah tak berapa nk jd..dkt seminggu aku try belit2 tudung aku..ampes jee..takpe..prektis mek perfek...ja ckp muka aku npk muda pki camtu..weehuuu..tp cikmon ckp npk pale jendul...okeh takpe...perubahan memerlukan ketahanan mental...ewaahh..

0 comments:

Post a Comment

 
;