Wednesday 20 February 2013

Hari ke3 yg tak WORDLESS WEDNESDAY


semua besh...1 je tak besh....hoi toilet dia jauh kedaung..siap bleh peluh ketiak aku semata2
nak ke jamban....sib baik dtg opis lambat..nak ber** mmg kt umah jeler...nk weeweee mana bleh tahan2
or weewee siap2 kt umah...lg plak opis aku sejuk bangetttt....pastu ari2 nk tegok air berliter2 (nk menten awet muda...puuiihh!), mau tak rs nk terkencing manjang...

tahap jauh toilet tu, umpama dr umah aku nk ke gate pak guard...huih jauh tu......toilet/pantry/surau sume kt situ...pastu aku kena ala2 catwalk (puiihhh lagi) sbb kena lalu semua dept yg openspace....
makjemah ni kalo awal2 koje mmg menten malu...sore pn dgr tak dgr ajeee..punyelah ayuuu gtuh...
spi2 je jamban, tahap gigil aku tutup pintu jamban sbb menahan weewee...haih...sabar jelah yeee....takkan aku nk pki pampers org tua kot kt opis?? naaa mungkinnn...

btw, i still luv my new comp....bru je td meeting ngn CIO...errrr..hujah2 CIO pn berunsur lawak jenaka yg diterima akal...takdelah ko rs nk serius 24jam...ade sesi potong kek tuk bday on feb..makan2 kudapan dan air...sambil mkn sambil dgr CIO ckp....pastu sesi perkenalkan diri tuk org baru..errrr yg ni i tanak komen sbb i is malu..sudaahhh cukup-cukup sudah..cukup sampai di sini sajaa...waahhh tiba2 makjemah nyanyi...k tengs bai....

0 comments:

Post a Comment

 
;