Sunday 4 May 2014

Plaster Fun House Empire

Bertemu kembali...kikikikki....poyo sdgkan takde reader pn..aku je syiok sdiri...

Okeh...abis makan kt jibby n co, aku dh janji ngn dnd nk bawak layan wat coloring/art kt plaster fun house..murah je situ...dia plaster putih ade mcm2 bentuk..ade yg wat tabung ade yg just mcm gambar then kite warnakan ikot cth...tu je..bdk2 sker lah..rege pn mampobeli....mula2 dnd nk wat..sekali danish dh tersangkut kt popular bli storybook pujaan ati...dhler 40heng..aku ckp guna duit banje sek danish 20heng...nnt mama topap...aku nak dia tau bkn sng nk dpt duit..bukan main mtk jeee...kena menabung...

Actually aku bawak anak2 mkn2 n main2 caneh sbb nk release tensen derang asik kena jerkah during revision...so mcm 'rasuah' jgklah...anak2 aku mmg tak dibiasakan makan mewah...sbb aku tau tahap mana kemampuan aku bleh berbelanja...kebetulan sgt2, rezeki dr OC mencurah2...mmg lah rezeki dnd sgt2...sbb mmg niat aku nk bersite inkam sbb dnd...so bile ade rezeki lebey aku utamakan dnd dulu...biarlah mama mkn tak mewah kt opis...bawak bekal semua..janji anak2 mama dpt rs idop sempurna mcm org lain...

so layanlah dhia mewarnaaa...as usual adegan selfie adalah wajib...kekeekek...


abg reading..adik coloring


sker tgk gambo ni...derang ni 2 badik aje...agak closed...tapi byk bercakaran dr bermanja...abglah asik tak syg adik dia sbb tak sker adik pompuan..asik suh aku buang dlm tong sampah or bg org...>_>...time berak, adik ko tuler ko paksa tgk ko berak khen...





tgk suor danish..selekeh btol..


oohh ni selpie kt eskulator...ko mampo?

redho jelah bdk2 ni dpt mak sewel....


0 comments:

Post a Comment

 
;