Monday 21 July 2014

Buka puasa with GENGRASTA

Mula2 nama grup ni "istanbul aku dtg"..konon2 ramai2 nk g trip istanbul gegurl only...pastu tuko jd rasta...sbbnye seko2 asik sker makan kt rastaaa...makan borak makan borak.blk umah...hihihihi..

kali ni emma banje..#untunglah..banje kt tropicana golf and country club... buka puasa ni mmg gegulr only..dan aku sorang jee bawak anak...dhia pn ikot sbb dia gegurl..danish tamoh ikot sbb dia malu..hahaahahah.....tp dhia cranky lah sket sbb dhia puasa..mmg muka tak larat...sian aku tgk...tp bertabahlah wahai anakku....makanan kt tropicana mmg superb...spi aku tak larat nk makan semuaa...sedap2 belaka...bile aku taip ni, terngiang2 segala ape yg aku makan...overall mmg sebu lah perot byk sgt makan...rasanye akan repeat lg thn dpn...mintak2lah emma nk banjew lagi...tq emma!!










0 comments:

Post a Comment

 
;