Tuesday 5 July 2016

Last Ramadhan..HAPPY 12th BIRTHDAY DANISH IRFAN!!

Arini merupakan ari terakhir ramadhan..esok kite akan menyambut syawal...sedih plak kan nk tglkan ramadhan...amalan pn takdelah banyak mana...tetiba2 dah nk rayaa...:(

Arini juga merupakan bday danish yg ke 12 thn...haih besar dh anak teruna aku..maknanye aku pn dh makin tuaa..tak sangka diusia 37 thn, aku dh ade anak 12thn...pasni masuk asrama..pastu masuk uni..pastu kije tup2 dh kawin..sedih weh...over sgtkan imaginasi aku..walhal nk cite bday anak je pon...

Since bday danish jatuh ari puasa...mmg takde apelah nk dicelebratekan...sebab kiteorg dh kt kelantan..mmg kiteorg plan nk tiup lilin atas bronis aje...kalo kt kl mmg diaa req chilis ajee pon..dlu derang kecik2 mmg rajin aku wat kt a&w, mcd lah apelah...semua nk celebs...kecik lg seronoklah..dh beso ni danish sendiri malu nk celebs gtu..membazir pn ye..dr aku bazir baik aku blikan dia adiah grand2...grand keww??

So lps isya, aku susun bronis bertingkek2. cucuk jee lilin yg tgh trending skang..lilin yg mcm mercun ke ape ntah aku bli kt citybakers..sonokler si danish...ooo anak sedare mizi pn lahir bln 7..so celebrate sekali bday hilman yg sethn...

Danish irfan, kalo danish baca blog mama, mama nk danish tau, mama sayang danish sgt2...mama tak sangka mama bleh mengharungi segalaa dugaan selamaa mama ade danish n dhia...mama doakan yg terbaik utk danish...mama doakan danish dpt 6A dlm UPSR n 7A dlm PSRA..masuk asrama bagus2 tuk future danish nnt...amin...













0 comments:

Post a Comment

 
;