Friday 20 April 2012

Akad nikah malina


Malina = adik perempuan saya no 3...adik perempuan bongsu (yg last lelaki) ..pasni takde dh adik perempuan yg akan kawin dah..kire malinalah last..arini malina nikah..ari jemaat selepas asar...liana, adik saya no 2 tak dpt join sbb bekerja...majlis akad nikah pn dihadiri jiran terdekat dan family kami je sbb mmg waktu ni hari bekerja..simple sgt majlisnye tapi semuanye berjalan lancar...

selepas di akad nikah..malina ni mmg sengal..cam akak dia gak..eh??

2 badik yg mmg takleh jumpe..jumpe je wat pangai pelik..ANNOYING!! pang sekalik!

selepas akad nikah..ade lafaz antara pengantin perempuan dan mak pengantin perempuan...ala2 penyerahan anak dan kite mintak ampun semualah....lafaz ni tak silap, kt johor je ade..mmg sebak sedey gile..konon2 saya kental tamoh nangis..tp sebab saya duduk btol2 belakang mak saya, mmg sayalah yg beriye2 teresak2..adoilahh...maybe terkenang2 saat saya melafazkan perkara yg sama..huhuuhuu..

akad nikah bermula..debo2 ko...

sahh!!!..meh salam abang..abang keww?? yekkk!!

meh abg tiommm!!!
kakak pantin with pantin..ko hado jaring2 tutup mulut bagai??

the hantarans buatan sendiri..kretip gak adik ai

dlm waktu yg sama, jiran tetangga bz merewang...yg perempuan potong2 sayur, yg lelaki potong2 dagind..mcm biasa, stp kali ade majlis kawin, mmg kami bergotong royong..takde catering2 ni..mmg btol2 style kampung....agak memenatkan tp sgt menyeronokkan...


meriah okeh...i loikeeee
ltk je bawang 10 bungkus, 30mins siap..sambil potong, sambil ngompat, sambil ngap...nampak balang2 kepek tu? hiksss

ni rewang belah bakang...

ni rewang belah dpn...tgk anak2 ai...rajin sgt...ikut pangai mama dia ...tayammm anak mama!!

b4 majlis bermula, makcik/pakcik sebelah ayah saya di kedah datang..jauh mereka datang..dan inilah kali pertama derang dtg nk tgk anak sedare kawin..masa sya dan liana kawin, mmg derang tak berkesempatan...tgh malam adik saya, liana 1 family pn sampai jgk...


0 comments:

Post a Comment

 
;