Sunday 22 April 2012

Majlis bertandang malina-ammar



Arini plak majlis bertandang pengantin pompuan ke umah pantin laki..dah 1 negeri..senangler...kire majlis ni 3ari berturut2 nonstop...aku yg tak wat papepun ni rs nk pengsan kepenatan...

kakjemah with anak dara kesayangan

bdk 2 org ni yg mmg sker posing ber2..aku pn tak paham

bapakku dah pandai freestyle...adoi...

anak2 pakcik mansor yo!

all the clans..

makcikku, bakal menantu makcikku, adikku

adik terunaku dan kawannye

pang pang kompang kompang kompang...



silat anak pakcik mansor!!



kakak pantin

tu dia silat rimau pakcik mansor


kt belah pantin laki, takde sanding2..simple...dtg berarak tros makan...weeehhuuu..i loike makan nasi minyak...huhuuhuuhhu...pttnye majlis start @1230pm....kiteorg pegi 5 keter kot...pakcik makcik dan jiran tetangga follow kiteorg....sooo syiookk!!...lepak kt surau berdekatan dulu sbb pantin laki tak siap tukar baju...mak andam amik mak andam yg sama masa kt umah pantin pompuan..kire mak andam pn polo pantin pompuan sbb mak andam ni adalah kerani kt sek mak aku...not bad lah mekap and design2 baju mak andam...


doa by haji mansor..




dh siap sume, after azan zohor, maka berkompang dan beraraklah pantin serta sedare mara belah pantin pompuan ke khemah....yg beshnye, kt belah pantin laki, bapak aku jugak bersilat...bapak pantin pompuan bersilat kt umah pantin laki...ko hado??? hikss..adik aku apis ngn kawan dia pn silat jgk...layan jelah kan..memeriahkan majlis..kan aku ckp, family aku haaapPENING!..ekkeekekek lebiu my family!!




then kiteorg pn start mamam...belah pantin laki tak ramai sgt tetamu..so kami dpt makan ngn tenang..siap wat cam umah sendiri..miaahahahah...adoilah..mmg takleh bawak majlis!!! yg lg besh..stp meja dia ltk bekas kuih ade tempeyek n kuih2 tradisional....maklong aku suh tapau..sib baik henbeg i beso..2 balang aku tapau masuk henbeg..sungguh ko taak malu anak pakcikmansor...miahaahaha...tp aku baik, aku g kt pantin laki, aku ckp aku rembat 2 balang kepek...dia ckp OK..noted!! huhhuuhhuhuh...adik ipar i mmg sempoi!!


0 comments:

Post a Comment

 
;