Saturday 12 May 2012

Lama dan Baru

berkhidmat sudah sekian lama..almost 9 years...sob sob sob...since saya ni dh ade ovencomel, brg2 baking pn dh makin byk..kadang2 tak muat nk ltk dlm ni..so terpaksalah beli baru...duit hasil jualan oc dan gaji saya...duit tak turun dr langit..tadah tangan tros duit turun...tak...kena byk berusaha..kena byk berkorban...alhamdulillah...saya tak ckp saya senang...saya pn tak perlu nk cite kt semua org utang ape tertunggak, utang ape tak berbayar...itu semua terlalu peribadi..yg mana saya mampu, saya bayar, yg mana sy menjadi keutamaan saya dahulukan...



peti ais lama, adik saya bli...takdelah jual mhl2...jual plg murah...janji ade org bli..yg baru ni pn, sale kt harvey norman...puas membelek..masa beli, saya main agak2 je maybe muatlah kt ruang yg sama...

masa staff harvey norman deliver, sy dh risau..takot tak muat ruang peti ais..huhuuh..muat2 aje...besar bkn main.....sbb saya tanak dh bli buat kali ke3...ni pn, tersesak2 nafas nk byr...bg org lain, maybe ianye murah sahaja....takpe..pendapat stp org berbeza...bile dh ade peti ais baru, terasa 'kosong' plak ruang dlm peti ais.. terlalu luas..lagipun, saya jarang masak..eheheheh...nk sumbat dnd dlm ni pn vley...hahaahah

0 comments:

Post a Comment

 
;