Wednesday 16 May 2012

Selamat Hari Guru

Buat mak saya, ayah saya dan adik saya...juga buat semua guru2 seantero dunia...

Adiah ari guru tuk cikgu danish, mcm biasa tupperware...heehehe...mak saya ade lebihan tupperware doorgift masa malina kawin....maka dia bg saya sume...yahuuu..tq mak!!!

so mlm td, gigih tak gigih, g kedai cr paperbag comel...pastu blk2, buat homemade ceklat...buh dlm tupperware, pastu ltk dlm paperbag...1 paperbag ade 2 tupperware cute chumelsss...

danish ckp cikgu dia ade 6 aje..so saya pn bliler paperbag 6 je...spi2 sek, b4 danish turun keter, saya pn tulis nama stp cikgu kt kad...bakang tak cukup plak adiahnye..adoi...sker2 je dia ckp 6...dia ckp, takpelah mama, esok plak...erk?? bleh plak esok2?? adoi...mama ni dhler asik blk lbt je..jgn kedai paperbag tu tutup awal sudeyyy..baiklah anakku....

owh, skul dhia tak bg adiah...nk bg cupcake jelah..aci?




0 comments:

Post a Comment

 
;