Friday 12 October 2012

Sedetik Lebey


Mlm td takde cite menariks..tiba2 ade ulangan wedding schawal...fuh...dptlah tgk buat pelelap mata...haih sker btol kt awal...sbb tahap syg dia kt scha tu spi aku rs cloud9....pitam kt diri sendiri...muahahahah...oklah..bab ade rupa, ade rete tu adalah bonus...tp yg fenting, macamana seorg suami appreciate dan syg isteri dia...aku skerlah cara awal ni menyayangi isterinye...auwww!!! tampar diri sendiri.

oklah maybe derang masih baru lg di alam berumahtangga compare to AHKAKJEMAH yg dh berthn berkahwin?? but still, aku rs derang sgtlah sweet.....dgn pangai scha yg huhahuhahuha (ahkak jemah nk feeling2 scha jap..).. ngn awal yg ala2 nengyatimah tp romantis yg comel..(cloud9 again)...kire they complete each other gituh..tu yg wat derang npk sweet...huhuhuhuh..

first time aku tgk yg awal ni g sepraiskan scha masa wedding derang...nyanyi lagu sedetik lebih by bangnuarjeng..leh tahan okeh sore awal neh...mendayu2...hoi..terus mak feeling2 syahdu nk join scha nangis...gile meroyan kah ahkak?? marilah kite layan lirik lagu sedetik lebih sambil melihat sekeping 2 gambar merpati dua sejoli ini..mak cloud9 lagi neh...kthxbai....

Sedetik Lebih by BangNuarJeng

Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu





 p/s: gambargajah adalah dr pakcik google..tq uncle!

0 comments:

Post a Comment

 
;