Monday 1 October 2012

Saya dan BAWAL...

Pesen pesen bawal dh lama pn berada di pasaran..since aku start bertudung lg......igt lg, 6 thn lps, masa koje s*an, opismet aku jantan okeh...bujang dan org kelantan...jual tudung bawal kt kiteorg...yg kualiti punyelah...dpt plak kiteorg sume gile soping...plak tu leh byr ansur2, lg menjd2 ler sopingnye....yg lebih hebak, aku siap bawak blk sepastik bawal tu, bwk blk jhr...jual kt mak aku...mak ai kan cikgu..sekali dia borong, spi 10 lai...dhler harga tak hagak2...selai rm35-rm50....tp sbb bleh byr 2-3kali, okeh jee...

pastu dtg plak tudung ariani...masa ni, aku jd penjual...hebak tak ai? kualiti ai jual sama ngn ariani okeh...meletopsss..siap pos sampai sabah sarawak...ko mampo? hiksss... spi skang still pki tudung ala2 ariani tu...mmg kualiti superb!!

tup2 NORJUMA pomot tudung bawal...sgt simple bawalnye..plain bawal...takde corak2 takde diamond2 (mcm yg aku bli prev years back)..ala2 tudung tu tone color...until now aku tak bli pn tudung tu lg...kt jalan tar dh melambak...6.90 aje...hikss..tp tiap kali aku g jln tar, aku lupe nk bli kaler ape sbb tak igt bju kaler ape..poyo okeh!!

Sbb aku tak bli2 lg tudung ala2 juma, maka aku kuorkan blk bawal2 aku yg glemeres tu...hakhakhakhak...elok lg okeh..kate mahal ....so pkilah g opis...jujungek ckp muka aku selekeh mcm 10 thn lps zaman2 aku anak dara...siot...dia ade npk kawan aku ltk kt fb, gambo aku anak dara muka selebet pakai bawal...fine~....tp gigih gakler aku pakai..sbb tudung ariani aku tu, awning dh kepot2...5 thn okeh tudung ariani aku..mestiler awning dia dh kepot2..nk bli kt supplier aku, jauh plak kt gombak..dhler wiken manjang bz...so pakai jeler bawal aku even muka senget....nah tgk!!! i camwhore dlm surau...ko mampo?








0 comments:

Post a Comment

 
;