Sunday 7 September 2014

Alif Ba Ta

ahahahaha..sker2 aku buh nama anak org gitew kan...actually...arini, aku bawak dnd tgk baby alif...mak baby alif aka mer mmg kawan kodams aku yg plg rapat (yeker jah?)...kire semua cite dlm spender aku dia tau..hahaahaha...kire kalo terbocor rahsia mmg sbb molot dia lah..mihmihmihmih..tp mmg aku percaya dia 200%...kompom segala rahsia aku i'allah selamat dlm tangan mer...

berbalik pasal cite alip ni...baby alip ni mmg baby yg ditunggu2 oleh mer...anak first dia nureen pn dh darjah 2...maybe rezeki tak menyebelahi..agak lama lah nk dptkan 2nd baby..and berbagai dugaan yg derang hadapi...alhamdulillah akhirnya dpt jugak baby alip yg putih gebu dan ensem ni...tak sia2lahh mak dia dok fanatik kt adi putra (eh??)..so arini aku bawakler dnd jumpe alip...koje alip mmg tdo ajelaahh...sng nk jaga...tak byk karenah...sesejuk perot ibu mengandong...huhuhuhu...

dan dnd request nk adik..adoiyai...cane ni??? kakakaakak...nntlah ye nak ...mama ni kalo bleh nk menten kurus slim shaggy je...ni request2 ni time baby berak nk susu sume nk jaga tak?? jgn time wangi2 je nk pelok ciom...hahahahaa....

0 comments:

Post a Comment

 
;