Monday 1 September 2014

Happy 7th Birthday DHIA MYSHA ERYNA

My anak merdeka...dh 7 thn dh anak dara i...kejap je masa berlalu...tp spi skang pn aku pgl dia my baby...dh tu je baby aku ade..harusler pgl baby je kan...so far dhia ni mmg jenis yg sgt dgr ckp...rajin menolong..semua pn dia nk tlg..spi aku baking pn nk tlg...kalo tak bg tlg, majok..so terpaksalah bg jugak...bab ketegaq pn leh tahan...kalo time gadoh ngn abg dia, abis semua dia potpetpotpet luahkan perasaan..last2 gaduh ngn abg dia...last2 dia jgk yg melalak2..tu ler yg aku tak tahan..anak 2 je pon..time bergadoh rs mcm perang donia..masa tu siaplahhh aku pn buat lontaran suara...1 apmt tu dgr sore aku jeee...

sempena umur dhia 7 thn on 31/8/2014, aku pn ajaklah kawan2 aku dtg umah makan2...makan simple2 je pon..laksa johor...tp aku wat makan2 tu 1/9 sbb on 31/8 tu papa derang celeb bday dhia kt umah papa derang...oklah..bertoleransi..utk kek celebration on 31/8 pn aku yg buatkan...tayah lah nk berkire sgt...demi anak2 kan..korbanlah sket..... masa bday party kt umah aku, ajak pn tak ramai sbb umah aku kan kecik..sape yg dkt2 je aku ajak...janji dhia happy dpt celebrate n ade kawan2 nyanyi hepi bday...siap candy bufet bagai...sdgkan bape kerat je pon...hahahahaah...

adiah takde sbb asik mtk menan je..bkn bday dia pn dia mtk menan..benkraplah mama...dhia pn tak kisah...sbb dia cuma nk bday cake n ade org nyanyi...alhamdulillah...

semoga dhia menjadi anak yg solehah dunia dan akhirat...amin...

















0 comments:

Post a Comment

 
;