Wednesday 7 December 2011

Chatime ombak rindu


Ber'ombak rindu' with opismet at mv...movie start kul 7.15 pm..sempatlah dinner yongtaufu style makan laju2, mayang magrib, konon nk bli chatime dpn yogntaufu, bakang tak sempat dh pasal nk mayang magrib lg...

lepas mayang, teros lari2 nk masuk cinema plak...otw tu member aku dh sms ckp ade chatime kt atas jugak...maka sempatlah rembat large punye...dgn gaya ala2 catwalk (acah mek enon), bawaklah chatime yg dibungkus cantik dlm pastik..sekali masa tunjuk tiket movie, chatime aku ditahan!! uwaaa..takleh bawak masuk movie..sll aku g kt ou, tak kena tahan pun!!

masuk2 panggung, cite kt member aku..abis kena gelak..masa tgk ombak rindu, lgsg tak ngs psl tak sedih...yg aku sedihkan, chatime aku yg kt luar tu..bile blk mmg tak amiklah pasal kompom dah cair dan tak sodap..gudbye my chatime...

0 comments:

Post a Comment

 
;