Wednesday 28 December 2011

Lasagna

sebelum dibakar...terkurang cheese..terpaksa guna cheesedale..janji cheese...:D

Tu diaa..mamadnd dok syiok meneraaiii semua makanan..bkn makan pn..tp syiok mencuba..masalah aku 1 je..tak bape suka mkn ape aku masak..lasagna ke, kek ke, macarons ke, cistat ke, ciskek ke, pavlova ke adoiyai..lg2 kek/macarons/cistat..pasal almost tiap2 bln membakar...macarons jgn ckpler...seminggu plg2 2 kali bakar..6 dulang lak tu...haaa mau tak muntah tgk macarons tu.....tu yg skang tak pernah tingin..cuma tingin nk buat..skerlah nk try2..pastu kasik kawan2/opismet mkn..seronok sangat..ni kalo time mood rajinlah...mood malas, silap2 brg2 aku bli, dh expired...

tara...dh siap bakar

pestime buat lasagna...amik resepi kt sini...kuah putih tu terlikat plak....nak tunggu ape komen opismet aku..ahakss...sonok dpt opismet kuat makan...even aku tak abis mkn, derang bebel2, pastu suap jugak kt mulut derang abiskan makanan aku sambil bebel2...aku watlah muka sedih kena marah...*****so swweett****

lasagna ni bakar kul 1145 mlm td..hahahaa..gile gigih membuat...resepi amik kt sini

update terkini - abis licin lasagna kt opis..opismet ckp SEDAP!!! sooo cheezzyyyy katenye...dan leh masuk MASTERCHEF katenye...okeh now mamadnd dh perasan bajet chefdiva...apekah?

0 comments:

Post a Comment

 
;