Tuesday 26 June 2012

Lepaking with all the gojes ladies...

Tajuk mmg takleh blah kan....layan jerr...senin lepas i is coti kerana ade 'urusan'...abis 'urusan', blk umah tdo2 spiler ke ptg dan lgsg tak lunch..simpan perot tuk makan ptg/malam terosss...ptg kuor blk g empire..nk jumpe all the gojes ladies - ila, riny and wawa....actually ni ala2 plan tergempar lah...tak sangka plak sume leh dtg...layan lah...wawa ni last minit sebenonye..tak sangka dia nk join...ini adelah agenda saja2 melepak di empire..saja borak2 kosong...dh lama tak buat kegiatan bergurau senda bersama2 kawan2 sengal begini...




gambo byk dr fon ila sbb fon dia plg canggih..galaxy notes lah katekan....huhuhuhuh..dia siap leh edit2 gambo u olss...we ols tgl posing aje...



aku spi dulu, ard 5pm kot...diikuti wawa dan riny..ila plg lbt sbb dia blk dr opis....aku yg sengal ni (sbb jarang g empire), kompiden je ckp jom makan kt serai..lama tak mkn sini...sbb aku lapo tahap babun...tak lunch okeh..masa ni dh 6 lebey...spi2 serai, aku tanye wawa n riny, wehhh dia dh reno lain ke pas empire meletop aritu?? wawa n riny ckp, mana ade, sama jeee...aku pn wat muka pelik sbb kompius...masa ni dh dpn kaunter serai dok tgk desert2 menarik yg dia display...




pastu dpt je seat, kompiden dh neh tgk menu sume...pastu aku tanye wawa n riny, weh, nape menu dia lain? nape tak sama mcm kite mkn buka pose aritu....pastu wawa n riny jawab, wehhh tu belanga lah ngokk!! miahaahahah..pang sekalik...nk bgn dh malu..riny ckp ko malu tak nk bgn? aku jawab takkk!! so bgnlah..bg alasan kt waiter, kawan2 kiteorg tgu kt tpt lain..salah tpt..pastu bgn ngn mula ala2 malu hayam...kuor2 tros gelak beso...ampun kan patik tuanku..aku mana familiar ngn empire...ahahahahah...





maka ke belanga lah kami...makan favs fuds aku...ape nama aku tak igt....pastu order teh ais dia...mmg terbaik wookkk!!!tgu spi ila dtg...pas ila dtg lepak kopibeng plak spi kul 8pm sambil bercerita ceriti ceritu...kt kopibeng ila je order air..org lain sume tanak order...wakakaak..kenyang dowwhhh...pastu dok menyesal sbb kalo tau, baik lepak belanga jee sambil order lg teh ais yg sdp gilss tu!!! masa agak singkat nk borak mcm2...tp sgt menyeronokkan...pasni kite wat lg agenda lepak2 ye all gojes ladies?


0 comments:

Post a Comment

 
;