Friday 15 June 2012

Tupperware


Menjadi kegilaan aku sejak mak aku jd ejen..yg lg besh bile bli ngn mak, leh utang..normally byr 2x lah...yg extravaganza besh, mak aku sll dpt free item or tupperware2 yg promo rege tahap di luar dugaan...yg tu aku plg sker....stp kali blk jhr, mak ajak aku g stor tgk tupperware dia..serius dh mcm gudang...aku plak pantang tgk, mesti teramik seketol dua..ahahahahah...mak aku plg2 pn jerit dan jeling je...pastu dia bising, ko nk watper byk2 tupperware ni?? hahaahahah...aku pn tatau kenape aku amik..sbb kalerful dan cantik sgt maka aku pn rembat..

Yg ni latest tupperware mak bawak kl aritu...fuhhh..peluh2 ketiak aku keterujaan...hhahaahah..murah gilesss dan mak aku siap bg free tpt sate..style tu...now lemari baju danish share ngn tupperware aku..sorry danish...hiksss

0 comments:

Post a Comment

 
;