Friday 17 August 2012

Masih gigih bekerja


Hari ni semua org dh bercoti...ade yg dh sampai kg halaman tlg mak rebus ketupat n masak rendang kot...ade yg masih atas jalan menghadap jem kot...aku?? menghadap pc di depan opis..gigih gile...huhuhuhuhuhu...

Actually aritu plan nk coti arini..tp pk2 blk cam bazir je coti aku..dhler comp ni kedekot coti..makanye marilah kite menyimpan coti2 tuk bln 12 nnt...arini kt opis tak ramai pn manusia sejagat...mostly dh selamat coti...tgl ler bape kerat je...so xtvt arini adalah kite melangok/surf internet...huhuhuhuh...

tatau nk cite ape sebenonye..sbb dh bosan tahap gaban...arini nk cite pasal lepak kt subaidah...cam bese, jiran tetangga kesayangan i, cikpuan mer ajak lepak jumaat lps..mula2 kiteorg g giant cr brg dapur sket2...pastu terus terjah ke subaidah..


mamak subaidah pn dh kenal aku..pantang nampak, dia akan ckp, teh ais 2?? indomee 1?? ayam goreng tamau?? sker2 ati je kan?? so kiteorg just order teh ais and indomee...sambil minom teh ais, danish ajak mer main chess..jgn main2, jiran i dlu kt sekolah siang menang lg main chess okeh...skerlah danish sbb ade geng main chess..

pastu cpt plak teh ais tu abis dibaham kiteorg...so order seken time..dia tanye mau gelas besar? wahhh!! saja nk test, aku orderlah..sekali bagak daaa...rege gelas beso 4.50..apesal awal2 tanak bgtau ade gelas beso? kalo tak, takdelah ssh2 aku nk order 2-3-4-5 kali...kesudahannye tak abis pn air teh tu...tapau bwk blk umah...kembong perot telan teh ais je...


0 comments:

Post a Comment

 
;