Sunday 30 September 2012

Lazy Sunday


Semlm ade dinner comp at BB area..pitam okeh...tema retro...sekali makjemah dressup, sejibik cam pompuan keberet..entry tu laterlah ye..tak pun malas aku nk hupload...tak sanggup tgk diri sendiri umpama mak hayam kertu...hukhukhuk...

Disbbkan comp dinner abis 12am, dan dinner pn di tgh2 KL yg jem hamats sbb ade konsert mende ntah, tak pasal2 kiteorg stuck dlm jem..spi umah pn dh 1++ am...pitam hakak...penat jgn nk kate...maka ahad tu terbongkang spi 800am...sbb nk berpasar tani with jiran tercinta cikpuanmer...konon nk mkn mee rebus..takde plak mee rebusnye...tapau kepok lekor, lepak subaidah minom teh ais...jadi lah...pastu blk umah mandi2 sbb nk g bli brg kek jap kt bakery..penat mmg penat..tp kena gak bli...kang tak sempat plak kalo bli lbt2...



Ahad mmg ari melepakkan diri sbb terlalu penat sbb dinner mlm td....mcm nk patah pinggang...mcmler menari beriye sgt...aku byk duduk je kot sbb tak reti joget...reti!! tp malu...hiksss...

Lunch pn masak agak lewat...ayam goreng tepung, sardin dan telur dadar..pastu suap dnd...3x danish tambah...aku suapkan, dia main game...dhia bz wat homework yg tak siap2...byk main je pn...pastu abis je derang mkn, aku ckp kt derang mama nk tdo...jgn kaco...so duduklah aku dlm bilik mengadap siling...ewah...mata dh pedih2 nk ngantok..tp degil tanak tdo..nape ntah..tp tertdo jgklah kejap...





kul 6, aku merimaukan diri..ajo danish revision..danish start exams jemaat dpn..so kena gak paksa dia wat revision..mengs2 nk terkencing mamat neh aku jerkah..sorry danish...danish main game non stop berjam2 mama dh bg can..buat revision sejam, mama rs mcm 24jam je ajar danish...

Abis revision, ard 715pm, bawak dnd g giant..stockup brg2 umah..sabun mandi, sabun basuh pinggan, sabun basuh jamban, sabun lap dapur..segala mak nenek sabun lah kena bli...tak lupe vitagen dnd...sorang ijau sorang fefel..layan...Arini punyelah ramai umat kt giant..q nk byr je mkn 30mins..sabar jelah..sementara nk tgu turn, dnd sempat abiskan hotdog and fishball... 

Balik umah, dnd sambung mkn sushi bli kt giant...pastu danish sambung wat revision lg..mmg kena paksa kalo ade anak laki ni..kalo tak masyaAllah, rs nk pitam...alhamdulillah danish buat jgk revision..abis wat revision dia nk nasi plak..okeh kena suap..abis makan sume wajib zzzZZZzzzz...itulah kisah LAZY sunday saya...lazy sgt ker?? mcm penuh ngn kerja as bibik jee...



seluar bli kt pasar tani rm10 sajok...saiz L koo...tp sbb polka dot dia comel sgt..aku hamek 2...selai lg kaler fefel...bile pakai asik londe je...lantak...

0 comments:

Post a Comment

 
;