Tuesday 26 October 2021

Comeback...

 Setelah lama tak bersiaran...now sis kembali...

The best part laki sis g update ape ntah abis gambo2 dari blog ni ilang...sis redha...Aku rasa nk menulis semula sebab aku rs blogspot ni bleh buat aku tulis macam2 n syok sendiri...lama dh ni tak syok sendiri..even sebenonye aku mmg syok sendiri kt IG n FB hahahahaha...Cuma blog ni aku bleh tulis lg panjang2 laa..ala2 diary gitu...tp 'open' diary... hehehehe...

Aku letak la temporary template utk blog ni ye..sebab tatau nk pilih ape..last berblogging ni 2015 weh...lama dh...dh tatau ape template terkini ...so redah ajelaa ye...

So lepas ni blog ni akan dipenuhi ngn xtvt seharian aku...n luahan hati dan perasaan aku...bg aku, menulis/berglogging ni salah satu terapi aku jgk..n 1 more thing actually aku suka baca balik ape aku tulis..even ape aku upload kt media sosial pn aku suka tengok balik...mmg sejenis suka syok sendiri hahahahaha...

So mukadimah blog ni aku mulakan ngn gambar aku bersukan



0 comments:

Post a Comment

 
;