Wednesday 4 July 2012

Mysha Eryna dan Painting

Sejak tukar sek, anak dara saya rajin menulis, melukis dan menconteng...kadang2 tu spi ke meja, kerusi sume dia conteng..mmglah sgt kretip...

Baru2 ni, dia sibuk mtk saya lukiskan dora...saya plak masa tu bz baking...last2 dia ckp, takpelah mama, mysha eryna lukis muka mysha eryna...okeh...saya biarkan dia melukis...spilah ke coloring...saya biarkan je...sekali dh siap jd org, saya ckp, cantikknyeeee...sape tu? mysha jawab, myshaa lahh...ooowwhh okeh...then saya nk snap gambar yg dia dh lukis...dia ckp, nnt dulu, lom siap color lagi...oooo..okeh...

abis color, dia pn ckp, mama snap lukisan mysha eryna...oretttt...mama snap mysha eryna ngn lukisan plak..oret...camni..camni..camni...spi mama pn juling nk snap bdk ni je...




0 comments:

Post a Comment

 
;