Friday 13 July 2012

SOGO memberkad sale

sale 1 bangunan yg wajib g every year...dulu2 aku rs lg besh..sbb every floor aku akan g dan akan soping...dr floor kanak2, floor org laki, floor org pompuan sampailer ke floor cadar dan pinggan mangkuk...

this year, aku hanya soping di bhgn kanak2 sahaja...dptlah danish 2lai jins, dhia 3 lai jins...kalini mcm tak menggiurkan sgt nk soping...either aku dh terlebih soping/terkurang duit/takde bajet/mmg sogo dh tak besh dh sale nye...huhuhuh..

kalini yg join d club rina (jumpe masa 1 je..pastu tatau dh kemana), wawa n riny...kul 11 dh kuor dr sogo, ke jln tar saja2 cuci mata...pastu kul 12 gegas blk takot jem..maklomler ari jemahattt..org nk mayang jemahat, org dok nk g sogo lg...bygkan, 1 jam aku stuck dlm jem kt bakang sogo je..nk pitam mak....kalini hasil sopingan aku mmg versi soping jimat





0 comments:

Post a Comment

 
;