Tuesday 24 July 2012

Roti jala

Arini, kite buka puasa makan roti jala dan kari ayam hangus...huhuhuhuh...

Pg2 lg dh dok twit pasal roti jala..tgk2 ramai gakler kt twitter dok nk wat roti jala..berhari2 seblm tu, aku dok google gambo roti jala..now mcm2 pesen roti jala siap kalerpul lg kan??? dh mcm tikar mengkuang kalau tgk!! menambah3 selero...

so blk tu gigihler aku siapkan bhn2 menjala..aku mmg dh ade penjala zaman kuno yg kuning tu...tgh2 nk jala, lubang dia asik sumbat je..tensi mak...last2 aku buang je menatang penjala tu....pastu dok terpk ape nk guna ek..last2 aku amik bekas kicap (tak pernah guna)..muncung lubang dia ade 1 je pun..tp gigihler aku menjala ngn 1 lubang tu...

pastu b4 that aku wat kari ayam..guna mangkuk vision yg aku bli 10 heng johh masa yg kilang terbakar tu..ahaksss..aku tak pasan yg ayam tu dh masak, sedo2 bau dh semacam..tgk2 kt bontot vision, hitam legam ko...cpt2 aku tutup api, pindahkan lauk dr vision ke periuk biasa...apekan daya..nasi dh jd bubur..mmg hangus pn bawah dia...so arini berbukalah roti jala berkuah kari ayam hangus...sob sob sob..

p/s: sahur pn aku telan je nasi ngn kari ayam hangus..nk buang sayang woii..sib baik tak cirit!!

0 comments:

Post a Comment

 
;