Thursday 27 September 2012

Cotton rama2 saya

Igt tak aku pernah ltk kain cotton rama2 dan kain velang2? each 4meter?? pestime neh aku bli kain cotton tuk diri sdiri kerana terasa kain itu kiut sekali...gara2 opismet ai jujuvogue lah ni ckp cantikkk lin cotton nii!!!

dhler tempah last minit..so tak dapeklah nk melaram during raya kan?? so dpt bju pun pas seminggu beraya di kg..lgpun ms raya, ari raya ke 2 ngn ke 3 je aku melaram bju raya..ari lain pki poplook sudey...sbb tuler aku tak byk kurung/kebaya...sume tempah during raya aje...once tempah, mesti nk blink2...hiksss...


tp yg cotton ni takde blink lah..semata2 rama2 dan velang2...dh siap pn pas seminggu raya, kite pakai g opis sajok....i loike...tp rasa tang montot kembang sket btk bjunye...bkn montot aku yg kembang..bju okeh......takpelah..tailor pn pestime aku try...makcik2 cleaner kt opis dok raba2 pinggang ai (ternoda ai tau!!) cakap keceknye pinggang...auwww..jgnler begitu makcik...malu saya...masing2 igt ahkak tak kawin lg...okeh2..sudah cukup2 sudah...cukup sampai disinii saja...saya mmg sker dipuji..tp jgnler puji dpn2..i is malu u know!!! hikssss..okeh beginilah cotton rerama saya...


upsss..sebelum tu, cotton ni dpt 2 pasang bju saiz dhia..1 sedekah kt anak sedareku si hannah...nk bg kt tasha, tp ade bb lg 1 keisya kang kesian plak tak sedondon...next time aunty wat 4 dondon ngn tasha, keisya, aunty and dhia ok??

1 comments:

RAR3 said...

Awww sweet la Auntie Lyein ni. Buat meehoon untuk Mama je pun cukup bagus hehehhahahahahah.

Post a Comment

 
;