Monday 16 June 2014

Berakhirnya cuti sekolah yg menyeronokkan

Dnd ditglkan di kg almost seminggu sbb nk join main2 ngn anak2 adik aku...since adik aku pn cikgu, dia pn merasalah coti sek yg pjg..seronok kan? so sabtu aku pn naik fireflyz frm subang semata2 nk amik dnd...sdgkan blk kl aku tumpang adik aku naik keter...saja je nk lepak ramai2 ngn family aku..seronok even family aku tak ramai...pastu adik aku banje grill lamb sedap nk mamss...kambing yg dh siap marinate pastu ko tgl buh dlm magic pan..pergghhh mmg menjilat jarilah...

Ahad kiteorg gerak dr jhr ptg jugaklah...siap mak aku tapaukan nasi dan lauk tuk anak cucu dan menantu ...pastu kiteorg ajak mak n ayah join lepak kluang stesen...ngn adik aku no 3 yg mmg dok jhr..beramai2lah lepak kt kluang stesen...punyelah ramai umat kt kluang stesen spi kena q nk cop tpt...mkn lah spi kenyang...pastu salam2, ciom2 mak ayah then gerak ke kl...mmg ati kiteorg debo2 je takot jln jem kt area senawang tu...tgk2 elok je smooth...dan dptlah spi kodems awal..alhamdulillah...esoknye bdk2 sekolah...so dptlah tdo awal...seronok bkn main derang ni...dlm seronok2, dhia spi demam2 rindu kt aku...huhuhuh...









0 comments:

Post a Comment

 
;