Monday 30 June 2014

Sundown JB Marathon

Event : Sundown JB Marathon
Date : 21/6/2014
Venue : Educity sports complec, Nusajaya, JB
KM : 12km

First time aku join marathon jauh dr KL..gitewww...takdelah jauh mana..kt kg i ols jgk...so siang tu naik firefly ngn geng lari aku...pastu kol pakcik aku pinjam keter kancil manual dia..tros layan lunch asam pedas sedap kebam bommm kt jb..tak igtlah kedai dia ktner..jenuh ikut waze siap sesat barat..dhler sedap..murah plak...

abis makan cek in otel..tak igt nama otel ...sbb semua kawan aku uruskan..aku polo je..rest2 sket sbb mlm tu nk lari...pestime  ni nk lari spi 12km..i is seremmm..kakakaaka...mlm tu dh gigil2..ntah baper kali aku g toilet nk terkencing....serius aku ada masalah asik nk terburai jee..kencing takdelah cam air paip berjujuran..tp perasaan nk kench tu lah..buat aku tak menahan2 nk g jamban...

sampai waktunye..aku pon lari ngn hana..as usual...awal2 lari sama2..pastu aku tglkan dia..kakaakaka..dan semua toilet yg ade sepjg larian tu aku masuk..mmg aku asik nk terkucil je..stress okeh..overall mmg syioklah lari even rs nk sempottt...rslah kurus sket tapak kaki..kekeekekek...meh ler tgk gambo..aku lambak tros ye gambo..mls edit

















0 comments:

Post a Comment

 
;