Sunday 29 June 2014

Buka Puasa 1 Ramadhan

Arini, ari pertama kite umat islam menyambut ramadhan...sejak hidup 'bujang' ni, aku tak kisah sgt bab2 buka puasa...dpt nasi ngn telur buh kicap pn ok..janji dpt isi perot...awal2 membujang dlu sadis jgk...sebak je mkn sorang2...sbb sllnye dnd mmg akan buka ngn papa dia...sahur je ngn aku...yelah...aku sll blk lbt...spi2 umah dh nk buka..kesian plak kalo pikap derang tgh2 org nk azan...better lah bg derang makan ngn papa dlu then bru anto ke umah aku...takdelah derang rs penat terkejar2...

Arini, aku saja tanye wawa kot2 dia masak sedap2...hahaahaha..dasar pemalas...dia ckp mai je umah...ape lg, aku pn terjah lah...dia ckp nk masak simple2 je..sekali hamek kau...buntang2 bijik mata aku tatau nk cekau mana 1..cedok situ sket sini sket sinun sket...dh kenyang...wawa ajak kawan dia jgk..laki bini n anak sorang...tu laki bini kuat mkn..lek je tambah berkali2..aku rs ade dkt 5x...aku yg mkn nasi separuh pn rs nk sengkak perot...cane derang leh rilek je tambah 5x erk??? kompius kakton...makanan sume mmg mabeles...tp sbb aku kenyang tahap dewa...mmg aku tak tambahlah..sekadar tgk org lain dok bertambah...huhuhuhhuhu

0 comments:

Post a Comment

 
;