Wednesday 18 June 2014

Sushi King bonanza

Semlm adalah hari bersushiking bonanza...rm3 tuk any plate...aku adalah insan yg plg happy sbb i ols very the loike sushi...so semlm during lunch hr tros lah terjah sushi king bts...sib baiklah opis aku ni dlm sopink komplek...dan sushiking kt bts ni takdelah nk kena q berjela2...and terlalu lah byk cois..i is dabel loikeee..

so makanler aku ngn lahapnye....masuk2 opis, ard kul 3 mcm tu, rs mata gatal2...adoilah...actually aku perasan..stp kali aku makan raw salmon, mesti mata aku akan bengkak..tp beselah, denial manjang...sll nye aku akan kena mlm...yg ni, agaknye byk sgt aku mkn salmon, on d spot kena kt opish...bengkak kau...tros g klinik kt bawah...doc nk cucuk..aku tamoh sbb takot jarum...mtk ubat je...dptlah mc hap day semlm..spi kan aku nk drive blk umah pn guna 1 mata je..tu pn rabun2 ayam...hazab sgt...arini pn mata bengkak sket..so aku cover pki spec...kesimpulannye, ko jgn gedik2 nk mkn raw salmon dh ye ciklyein...huhuhuhhu....






ni takdelah trok sgt...spi umah lg terok bengkaknye

0 comments:

Post a Comment

 
;