Sunday 6 April 2014

CarFreeKL

Sejak2 aku dh join marathon ni, aku agak rajin lah nk join xtvt beriadah yg melibatkan lari...sajalah nk exercise kaki gituhhh...yg pasti event2 caneh mmg sgt fun...for those yg taktau nk wat ape time2 free betterlah join xtvt2 caneh..dlu aku rs xtvt2 caneh mengarot je...once dh join mmg sgt addicted...aku tanak jdkan xtvt ni just tuk sekejapan aje...konon2 nk ikot trend....no no no...i dun want like that...cane aku addicted ngn gym, mcm tulah aku addicted ngn marathon...hopefully mende ni berterusanlah...

carfreekl ni every first wiken of the mth...ni pestime aku join..sesaja je pn...fiza lah ni..sker wat aku jd gilaak...aku layankan aje pangai dia ni tau..mmg kiteorg gile ngam...mcm dh kenal lama...sdgkan baru je kenal kt opiss....tp sbb dia jgk lah aku gile lari...

carfreekl ni enjoy gile weh...mostly org naik beskal, naik rollerblade...lg teruja ko tgk bdk kecik naik rollerblade siap pki 1 suite tu..gile homei weh...one day nk bawak dnd naik beskal kt sini...bile ko lari tgh2 jalan kl tanpa kereta ko rs mcm FREEDOM gile weh...sonok tak terkata...dpt plak aku gile selfie kan?? harus bawak monopod...lari2 sket snap..lari2 sket snap...org lain yg lari pn teruja tgk monopod aku...ko hado?? ahaksss...

abis lari, we ols g village park melantak sikmokkk hebakkk di damansara..sedap gilss..dpt tehais meletop tiptop...mengs2 ko minom...pastu si fiza gile ni ajak aku g midvalley layan tgk suunto sbb dia dh bli, aku jd jelly...aku pn nk jugok...dia layankan ajee aku nk g mv..haa tang suunto tu next entry...ni nk cite lari2 n makan2 aje dlu...
























0 comments:

Post a Comment

 
;