Monday 21 April 2014

MILO Run

Kejadian berlaku pada 20/4/2014 di putrajaya...besh giless...ni pestime dnd join marathon...sian derang tak muat tshirt milo sbb beso gabak..maka pakai jelah tshirt yg hado kt umah....attire dnd semua baru kecuali tshirt...maklomlah maknye yg eksaited lebey...

kali ni aku amik 5km aje since dnd join lari kan..niat di hati nk bg derang lari sambil enjoy tgk persekitaran...sib baik pg tu derang sng bangun...takde hal lah pn sbb derang ni dr 2 mgu sebelum tu asik tanye bile nk marathon...ari2 okeh tanye..sampai aku pn naik nk muntah..kakaakakaka...

Pada hari yg dinantikan...sume eksaited....tp tuk 2km pertama aje kot..lps tu ngadu penat...kakaakak..at last aku dukung dhia okeh...ko hado?? sib baik mak dnd dh bese berworkout angkat berat...so takat angkat dhia tu kacangphol aje...nk gak eksen kt situ...kakaakak

danish pn muka dh muncung ke laut...sbb lapo...haahahah..ade ke dia suh aku dukung dia...mmg tak ler kan...sib baik kawan si fiza, odah, join aku..dia lah byk entertain dnd supaya tak putus asa di tgh jalan...akhirnya kiteorg sampai gak ke garisan penamat...tros bawak kupon cr mknn sbb masing2 kebulur...nk q amik air milo sejuk kt lori milo tp q mak datuk panjang berjela...kem salam jelah...tros cr kedai bli 100plus botol...abis cite...

abis bekpes cpt2 aku blk...sbb nk kena deliver kek ke jjau2...gile penat tak penat...busuk2 tu blk kodems amik kek, tros berkejar ke jjau2...aku dh lewat almost 1 hr...sib baik cust kawan aku sdiri...haih...penat gilesss...pastu tiba2 rs loya nk muntah sbb terlalu penat...kol hana tanye dia ade umah tak? masak tak? sbb aku lapo...wakakak..tak malu erk nk menempel kt umah org makan...sib baik hana masak...aku g jjau2 tapau sushi sbb dnd nak...pastu hana mtk teh ais..tapau plak teh ais kt roundabout...4 bungkus hokaay...sib baik sedap menjilat straw....

spi umah hana tros bukak tudung saji....ahahah...pastu sambung selfie...sori..gambo takleh disiarkan kerana ade berunsur 18sx...kekekeekek..tuler kejadian aku berMILORUN with dnd...pasni chicken run plak kt sunway lagoon...cant wait!!! wehuuu!!

muka ngantok kena bgn pg

kami ber3


warming up katenye

ni dh abis lari


oohh yg ni masa nk start lari..sempat lg tu bermonopod

with odah

ramai okeh nk bergambo ngn mamat clown neh..siap pki pelekat...i loike...tak sia2 aku bawak monopod

abis lari...mari selfie ramai2


ini bukti aku dukung dhia utk 1.5km terakhir...

customer aka kawan aku yg order kek...hiksss

0 comments:

Post a Comment

 
;