Saturday 12 April 2014

Melting Pot, Concorde

Ini adalah acara makan2 tu geng2 mak org termasuk anak dara...upss...koje kiteorg di hari jemahat yg mulia adalah bersosial...so far mmg makan jelah...ade jgk plan2 lain..nk karok..tp tulah..kena plan btol2...yg kena plan opkoslah aku..dh aku je rajin paksa derang ni...heeheh..so semlm aku gedik ajak kawan2 aku g meltingpot concorde..tingin nk fefeeling org kayo mkn tpt mahal...bleh plak derang ni on jee..

so dr opis. after magrib aku naik monorel je ke concorde...bawak ex-opismet aku since dia pn free...spi sana pilih buffet since alacarte bile campur2 sume sama je rege mcm buffet...so mknlah buffet spi muntah...tuyg besh ade live band nyanyi kt stp meja...haruslah letons pilih lagu judika aku yg tersakiti...gtuh..fefeeling sgt sambil makan cam gajah...pastu kuor monopod, selfie..tujelah xtvt i ols di mlm itu...

yg besh tu tiba2 hans isaac lalu..mak ai ensemnye kau weh...nk fitam mak tgk...kakaakak...dpt tgk pn jdlew kan..takkan nk pgl ajak selpie guna monopod...kose mak...abis makan blk dgn aman sbb kekenyangan











0 comments:

Post a Comment

 
;