Tuesday 29 April 2014

Minggu Exams for DnD

Mgu dpn adalah mgu exams midterm tuk dnd...ok bile dh tau je anak nk exams, yg akan pening2 perut memulas2 adalah mak2 ye....bkn sbb kiasu...sbb mmg aku stresss tgk subjek bdk2 zaman skang...lg2 tuk subjek darjah 4...ade additional 3 subjek mengarot : sejarah , seni apejadah ntah, teknologi maklumat...

So ape lg, aku akan pegi kedai buku jasima...cr sume buku2 revision tuk dnd...tuk dhia sng sketlah..dhia ni independent dr dlu lg...tayah suruh2...dia akan wat..n tak byk tanye...tp once aku jerkah dia sket, dia nye majok, mmg 1 ari takkan sentuh buku..yg tu mmg aku hangin gileee....danish plak lain pangainye...semua nk aku watkan..akulah tukang baca...dia dgr je...aku tukang bg solution..dia tgk ajee..yg tu mmg ari2 aku jerkah..spi nk terkuor anak tekak aku...aku rs 1 bgnn apmt aku tu dgr sore aku je...danish mmg ari2 akan ngs sbb asik kena marah..dh semua aku nk suap...tp 1 jelah danish ni..dia tak majok...ngs2 dia wat gak..sedu sedan siap air ingos tertepek kt buku revision..camtu sekali lah tahap kesedihan..kaakakaka...tp takpe..mama jd rimau time nk exams je..time2 lain bdk2 ni mmg gile spoilt...tgk katun..men game..mcm2lah..so mmg pttler mak dnd jd rimau khen??

so during revision week ni byk mende aku terkejar2...revisioon dnd, kerja aku yg asik nk kena shift malam...baking lg...mmg penat sgt otak..aku hanya mampu berdoa moga semua dipermudahkan...



0 comments:

Post a Comment

 
;