Sunday 27 April 2014

Shopping RAYA at JAKEL

Arini, dh plan ngn makmemon nk sopink baju raya kt jakel...dia dh kenal manager kt jakel tu..sng sket nk kawtim...aku plak nk kena bli bju aku, dnd dan parent aku...haruslah kena bawak duit kepok2...alhamdulillah lately ni rejeki OC agak murah..so dptler bli bju yg kualiti sket...eewahhh..(sdgkan tiap2 thn pn ko sopink jakel)

Pg tu aku siapkan dnd...pastu tros pikap memon kt kamat...pastu brulah dia pn nk bawak adam ngn hafey bile tgk dnd pn ikot...kiteorg siap warning anak2 sume suh behave..jgn gedik2 nk meracau sbb penat dok lama2 dlm jakel...aku sopink kejap je kot...memon yg lama sbb dia nk cr kain nk buat shawl...kawan kite ni now dh ade brand shawl sendiri u olsss..tu yg mencr kain kt jakel tu...

So pas pikap memon n anak2, tros g kedai kt roundabout bekpes...pestime tuk memon sdgkan umah sekangkang kera je..aku lak dh byk kali mkn situ..sedap tak terkata..murah pn murah...abis je makan terus terjah jakel jln tar...i is terkasima ngn kain2 yg menawan itu...adeh...pening2 lalat aku tgk kain2 cun2...tatau nk mana 1 nak...kaler tuk raya dh decide...cuma nk yg mana tu...pening...last2 amik gak kaler idaman hati...sopink kain parent aku...add on lg kain bju raya aku yg mmg pttnye takde dlm list...perempuan...mmg begini..kkikikkikiki...

yg lama adalah mona...sbb dia dr tkt 1 ke G ke tkt 2..segala tkt dia nk g...penat tgu dia je...sib baik bdk2 ni behave..aku upah gula2 ngn air...wakakaakak...pastu masa nk bayar...manager tu kasik disc...okeh ms ni aku juling tahap gaban sbb disc dia gile terbabas murah..tros rs mcm eh aku sopink kt nagoya ke?? wakakaakakak..siot je stmt khen...

pastu dh penat tu...tros ke klcc sbb dh janji with dnd nk jln2 klcc...memon ikot jelah dh aku yg drebar khen...kekeeke..so tros g fudkot klcc melantak...pastu jalan2 isetan..ade memberkad sale...bdk2 ni paw mak masing2 menan..sib baik ade sale..murah ajee..15heng menan..wakakak...dr isetan tros blk umah..dh tak larat kot seharian aku keluar...overall mmg puas ati gilelah sopink...jgnler tailor aku tiba2 tanak amik tempahan aku..dh lama aku booked dia..kain je tak spi2...

gaya org nk g sopink..gaya tu kena hado ye...


bdk2 ni behave gile..

abis sopink...bajet ko kt london sgt...sdgkan tepi longkang nk g parking


tgk plastik yg byk ittew??? aku plak yg nk pitam tgk byknye aku n memon sopink


ok ms ni aku purak2 kire bajet...sdgkan aku paksa dhia snap gambo aku...kakaakakaak...homei tak?

0 comments:

Post a Comment

 
;