Tuesday 11 December 2012

Bersuka ria di Taman Tasik Perdana...

Peristiwa ini berlaku pada 15/11/2012..sehari seblm saya berusia 33 tahun (wekkkk!!)...cam bese ini adelah agenda makhayam...ajak anak2 berplaygrd sambil mak2 dan bapak2 melantak sakan...tema adelah potluck...mknn mcm2 hado...agak lambat nk hapdet sbb gambo byk dr kamera abg eri aka laki wawagojes...aku punyelah gigih dtg umah wawa semata2 nk kopipes sume gambo2 dr kamera dia...so bile dh dpt gambo2, blehler updet kt velog...

pada hari kejadian, aku kena anto 30 cake in a jar kt area ampang...so aku mtk wawa pikap dnd dulu so blehlah aku anto kek in a jar then tros jumpe derang kt taman...otw anto kek tu mmg ujan agak lebat...dh abis anto, aku kol wawa, dia ckp anak2 kiteorg sume main ujan..dhler aku tak bwk bju spare, tros aku singgah rejek shop pertama..selamba parking tepi jalan..kot tiba2 keter aku kena angkut ngn towtruck padanlah muka...tp nasib menyebelahi aku..kereta selamat..bju pn amik yg disc 70%...


spi2 tasik perdana, tu dia masing2 lencun..sabar je..aku biar je anak2 aku sbb aku sgt lapar...tros terjah makanan...by the time aku spi dh tak ujan..so sempatlah berposing2 mak hayam sekalian...aku mcm kompiuslah, kenape sejak akhir2 ni muka aku semakin kurang berseri?? adekah kerana 'susuk' aku dh expired?? now saksikanlah gambo2 mak hayam terlampau dan juga anak2 yg comels2 belaka...





ecah dh mcm iklan shampoo cap bawang

lopak air ujan pn jadik!! sib baik anak masing2 kebal..









GOHJESSS sangat!!! lompat manjewww..

mana selipar ko kak jemah?




tgu 'ketapi' sampai nk tour 1 taman... 

happy naik 'ketapi'

  



nk blk dh...aku rs abg eri sabotaj kiteorg...nk  compare montot kiteorg ngn montot bini dia...larikkk!!!!

0 comments:

Post a Comment

 
;