Monday 10 December 2012

Happy Bday to U YAYA!!!

Ahad lepas yakni semlm, bersamaan 9/12/12, ciksalwa aka mama kepada yaya telah menjemput kami yakni makhayam gengs melepak aka brunch aka celebs bday yaya yg ke 7 tahun di BONJOUR cafe, jaya grocers bukit jelutong....pestime aku mai sini..tptnye agak cozy sbb tak ramai org...luas gilee..so bleh pilihler nk lepak mana...cara order ala2 kt marche cuma kt sini lebih murah...nama pn bonjour, maka makannye pn ala2 perancisss...miahaahahah..sib baik anak2ku ni mkn pasta/ayam bagai..so takde masalah lah nnt nk g france....(tiba2 aku nk g france...apekah??)

actually wawa ajak kiteorg ramai2 buat mini celebs for yaya..dh beso anak dara wawa..dh leh wat menantu aku..ekekekekeke...yg join the club, lyein n family, memon n family, riny n family, ilagojes  dan fitt n family...bwk anak2 kiteorg je mejlis dh meriah...kek adalah hasil tangan ovencomel yakni saya tuan tanah kedaung...

disbbkan aritu saya mengalami sakit dalaman wanita, maka saya pn tak larat berposing spt makhayam2 lain...aku duduk je menahan kesakitan...dhler muka mcm tak siap..nyampah btol...ni gara2 'susuk' mak tertanggal ler ni...gambar2 di bawah adalah dicilok dr blog wawa..tq sayam!

makhayams

 kek order sajok from ovencomel


birthday gurl...

0 comments:

Post a Comment

 
;