Wednesday 12 December 2012

Jar for candy buffet


Jar2 yang baru dibeli di kedai2 berhampiran rumah dan juga yg berjauhan dr rumah..harga adalah lingkungan rm5 sahaja...yg penting npk mahal....npk je simple jar ni..tp bile kite pandai table setting, ltk ape yg patut, ko display aje atas meja..tros rs gempak!!! pastu sorang2 perahsantan cantiknyeeee candy buffet aku...hiksss..actually, kalau kite pandai membeli/memilih, i'allah akan dpt je stok yg murah2..yg penting kena rajin bertanye, google dan mencari...mmg penat mencari tp pelan2 kayuh...aku sker wat mende2 ni cuma kudrat aku tak mengizinkan tuk aku wat fulltime...dpt duit sipi2 tuk byr ape2 yg patut pn dh syukur...aritu ade gak bli pinggan2 kaler putis kt langkawi..malas nk bkk lagi sampul sokabo...penat blk langkawi tak abis lg...jar2 ni pn utk wiken ni...promo wedding....rezeki 2013 i'Allah...ade lg item2 yg aku tingin nk bli...kalo ade stok blehler cekau...skang ni mostly stok dh abis...nnt aku published wiken ni punye candy buffet ye...

0 comments:

Post a Comment

 
;