Friday 21 December 2012

Jualan OvenComel di MOSTI

Ini adalah jualan pertama ovencomel..bukak booth gituh...tq to cikpuanmemon kerana telah membuka peluang kepada OC utk menambah pendapatan serta meluaskan empayar (empayar sangatt!!)..apepun, bg aku ini adelah milestone tuk OC ler kan..nk arap updet blog/fb OC mmg aku ni dasar pemalas...kalo dpt dok umah tak wat pape, aku mmg rela tdo ajee..haih...dh tua mmg begini penat memanjang...tua?? k tengs bai...

sambung cite...Actually jualan ni anjuran PUSPANITA under MOSTI di mana cikpuanmemon adalah salah seorg AJK yg ektip...mak lebiu sgt2 sbb cikpuanmemon tlg mak dr awal sehinggalah ke akhir rancangan...tp tetap cikpuanmemon dpt upah...hiksss.upah dia mestilah ape yg oc masak.....alhamdulillah jualan memberangsangkan utk firstimer cam OC ni...natijahnye, aku sakit fenggang sbb terlebih2 ektip membako kek...jgn osteoporosis sudey...

tghari dh soldout, maka kemas2, tros blk opis after lunch sbb cikjujuvass paksa aku mai opis sbb opis nk celebs xmas plak..dhler tema merah putih...sib baik ade cikpuanmemon bg mak pinjam dress poplook yg gohjes...tq sayang!!.. gegambaran di bawah adelah dr BB ku aje...dr kamera malas nk muaturunnaik...







0 comments:

Post a Comment

 
;