Monday 10 December 2012

Danish menang Hotwheels Track


meh sambung cite kemenangan anak teruna ai...wah gtuh!! mcm menang 1juta kekdahnye...

masa dnd main2 kt tpt toys dpn supermarket jj ou tu, danish lah plg khusyuk main free..sbb ade hotwheels org tu bg main atas trek...derang bg main saja2...dkt sejam gak anak teruna aku main..kejap kt trek..kejap2 lg ke trek lekat kt dinding...mmg leka btol..dhia mula2 join jgk...tp tak spi bape mins dh bosan...bdk pompuan mestiler nk main barbie or masak2...tp sbb menan barbie n masak2 takde utk dimainkan, minah ni dh sentap2 sbb aku tanak blikan...ellooo!! td janji nak main je kan? takleh bli kan? tu aku geram kt dhia ni...kalo dia sentap fuuuhhh, sebijik mak dia nye pangai..upppsss!!

berbalik kisah danish...mmg agak lama danish main...dkt sejam...so aku pn gatal ler g tgk trek2 hotwheels yg dijual..berbaloi ke harganye..murah ke?? siap tanye promoter hotwheels bape rege trek ni blablablabla...pastu promoter tu ckp, "akak, u bli 4 hotwheels (seketol rm7.90, buy 2 free 1 kire ko bli 4 dpt total 6 bijik), then u bleh regs masuk competition...hotwheels yg u bli, u bleh masuk race atas track..sape menang dpt set track mcm ni (dia pgg kotak)"...aku siap tanye, session seblm ni ramai ke join? ade ke org menang? dia jawab tak ramai join 1 session dlm 2 org..so mmg akan dpt adiah...oklah..mari kite mencuba nasib..gigih aku bli hotwheels spi 4 ketol utk anakanda terchentaa...

seblm game bermula..ni ler trek nk race hotwheels 

masa tu bru kul 8pm...game 830..tercongokler aku duduk atas lantai sbb kepenatan...masa ni takde sape lg regs competition ni..siap aku wasep geng2 aku so berdoa danish menang dpt trek hotwheels...gtuh sekali...sekali dlm 820 ade 1 family ni pn bli..dhler anak dia ade 4 jantan yg sgt notty, ngn dlm perot mak dia lg..terboyot2 mak dia pilih hotwheels....adeh..kebarangkalian utk dpt trek adalah sgt tipis...tp b4 race, aku suh danish try sume 6 ketol hotwheels tu atas trek..tgk mana plg laju..4x okeh try...so dh pilih 1 hotwheels...and the game beginss...hikssss...tak sangka u ols!!! anak i olss menang..anak aku muka dh bercahaya penuh keimanan sbb happy..aku plak yg terjerit sbb dia menang...apekah?? dasar kepoci mmg begitu...marilah menyaksikan adiah anakanda beta...mmg kalo suh bli, aku takkan bli punye..mahal ar...100+ kose mak...



kemenangan yg dikongsi bersama..auwww..so schweettt

dh melekap kt dinding..korang tau cane nk main? aku tau!! akakaakakak...

0 comments:

Post a Comment

 
;