Tuesday 18 March 2014

Friends are FOREVA

Sedih macamana sekali pun, hidup tetap perlu diteruskan...i'm so LUCKY sebab dikelilingi KAWAN2 yg really appreaciate FRIENDSHIP...tak kire bujang mahupun kawin...dua2 jenis kawan2 aku ni sangatlah sayangkan aku...even derang tatau pn ape masalah aku, tp bile aku ckp aku sedih...aku ckp aku ngs teresak2 cam baby tua (siap anto voice call ngs2...comel sgt!! >.<), ati aku tak tenteram, x selera nk makan, jiwa kacau dan sewaktu dengannya, semua bg nasihat bernas which i luvv it so much!!! dan aku amalkan nasihat2 tu...dun worry...hiksss...then jalan penyelesaian plg besh, "lin nk mkn ape?? meh aku masak meh", "Jom jalan...ko nk g mana?", "lets have lady's vacation" "ok ko nak makan ape? meh aku teman..."...schwweettt sgt ni...rs nk lempang2......

Lately ni aku mmg byk menghabiskan masa sedih aku dgn berjimba with frens...terubatlah hati yg lara ni..atleast blk2 umah dh penat...tayah berpk pape...tros terbongkang tdo mimpi indah..huhhuhuhu...dnd plak takdelah aku abaikan...tu nyawa aku okeh...ofkoslah kebajikan derang diutamakan...cane aku sedih dan 'sesak napas' sekalipun, derang adelah priority aku...aku make sure aku setelkan derang dlu barulah aku nk berjiwa lara...ko igt sng ke nk buat 2 mende dlm 1 masa...nk wat muka ala2 normal/happy dpn anak2...pastu anak2 dh tdo tiba2 ko wat muka beghok sedih2 bagai...adoi...sib baik aku tak mental masuk tanjung rambutan...

so gegambaran di bawah adalah kejadian2 di mana aku ditemani kawan2 yg baik ati nk teman aku makan dan menyopink... aku sekalikan sbb malas nk wat byk2 entry...i is malas...buat 1 entry ni pn kire hebat sgt okeh....huhuhuhhu

to my FRENS, i lap u deep2...
geng #anakberuang yg hawt n spicy...all taken accept me n yati...upsss!!!

hana seng and #anak2kakton ...

selfie berjemaah adelah trend terkini...kuikuikui

seriously muka aku mmg huduh...ADMIT....tp kalo kite pandai posing tunjuk lesung batu bajet homel, mmg homel ler jadinye...ke tengs bai...

cikwawagojes!!! ni lah kawan asik lempang aku..sian aku....tp ni jugak yg sayang aku sampai matik..eh?

#anakberuang lagi dan lagi..sib baik laki masing2 tak kisah bile teman aku makan dan sopink...


0 comments:

Post a Comment

 
;