Thursday 20 March 2014

Penang Bridge Marathon 2014



Sesungguhnya ini adalah kerja gilaaa...ye gilelah wehh...aku ni mmgler pernah masuk marathon zaman kekanak sek rendah..menang lg..no 7 ke 8..hebat tak hebat...pastu dh tua2 ni, sejak aku masuk gym, sejak aku kenal opismet aku yg gile marathon, aku pn berjinak sket2...tp aku mmg ckp kt dia aku nk masuk yg PALING MINIMUM sahaja...cth: kalo marathon tu ade 3km, aku amik 3km...kalo ade 5km, aku amik 5km...mmg takkan derrr aku amik yg 10km...

Baru2 ni, opismet aku yg kaki marathon ckp penang marathon dh bukak..aku mmg tingin nk g..so aku ckp oklah registerkan aku yg 10km...then aku ajak hana..si hana bungoks ni lah....dia ckp ape barang g jauh2 lari 10km je...amiklah 21km...aku mcm erk??? ko biar betik hana? ko jogg 5 km ngn aku pn terkencet2 mcm hapeee...tp dia ckp, alaaa....lama lg nk pektis..sempat je nk pektik 21km tu...bln 11...lama lg..LAGIPUN MASA TU MMG BTOL2 BDAY KAU (bday aku ok), so kire ko bg adiah kt diri kaulah sbb lari 21km...dan aku buat kerja gile, aku g iyekan je..dan aku regss...

spi skang aku mcm tak caya yg aku g regs 21km...hoiii bleh ker ni??? aku lari 3km kt treadmil pn terjelir2 lidah ....ni 21km??? adoiyai...kalo aku pitam cane??? mmgler ade ambulansss tp kalo aku pitam tak bgn2??? haaa mulalah ni aku nk pk -ve bagai...beselah i...berkobar je lebey...dh tiba masa sok kompom aku menggigil2...mmg spi sudah aku salahkan hana ngek sbb suh regs 21km...uwaaaa...NO TURNING BACK katenyewww...FOINE~





0 comments:

Post a Comment

 
;