Friday 21 March 2014

Search Keywords

Ok aku akui blog aku adalah suam2 kuku...huhuhhuh..i sker blogging..since zaman banakkan danish lg..byk dh blog aku ade...keep changing nama blog spiler aku bergelar 'ibu tunggul'...konon nk mulakan idop baru..so aku buatlah blog baru...konon nk berkisar tentang life aku dan anak2 dan baking...kononnlaahh...tp tulah..kadang2 rajin..kadang2 tak...ikot mood..umurpun dh makin kertu...maka tahap kemalasan tu mmg sama ngn tahap umur aku...haisshh....

so skang aku mulakan blk memblogging...as usual aku akan merapu...tu mmg trademark aku..keekekek...dan baru2 ni aku gedik tgk stats blog aku...almaklom blog tak glemer...aku pn jenis tak 'tinggal jejak' kt blog2 org...baca2 as silent reader pastu dh..camtu je...bkn tujuan utama nk glemer pn...more tu seronok menulis...sekali tu, aku tgk kt blog stats aku tang "SEARCH KEYWORDS"...sumpah aku gelak terguling...sgt kelakar kot tang search keyword tu....


Bleh plak ade keyword homoseksual anak2...anak gay...ayoyoyoyoyyo...fitams kakton...lg 1 tang bertudung seksi...tu nk pitam jgk tu...penat aku cek gambo manalah aku pki tudung seksi....saja je tau mrgoogle ni...lepok kang...






0 comments:

Post a Comment

 
;