Tuesday 18 March 2014

I is RABUN

Dh lama sebenarnye aku ni rabun2 ayam...tp still tanak percaya, tanak mengaku dan sewaktu dgnnya...elloo...nnt tak gojeslah kakton bile pki spec...(puih)....tp lately ni pemandangan aku semakin kabur...cth: dr jauh aku tgk ensemnyaa jejaka itteww...sekali tgk dkt2, ya allah...fitamss...(ni cth tipu ahaks)...cth sebenar ialah bile aku ade meeting, org tunjuk slides, jenuh aku kecikkan mata sbb mmg tak npk..npk tu npklah..tp kabur2...sakit mata aku spi pening kepala...akhirnya, aku mengalah..buatlah spec plg murah janji bleh pakai time nk drive dan ade presentation...

baru2 ni aku kesesatan...dr BTS nak ke GE mall...dgn gagahnye bukak waze, aku lupe sambil tgk waze kena jgk tgk signboard nama jalan...haram tak npk signboard...npk signboard tu kaler ijau beserta tulisan berawrna putih yg kelam2....dhler waze tu asik ckp keep left, keep left...tak memasal keep left aku spi masuk smart tunnel...amik kau..dr aku nk ke jalan tun razak tros spi nk ke tol sg besi..sib baik aku bijak aku exit tol PJ...patah blk ke kl...sekian mekaseh...so stp kali aku nk g tpt yg agak tak biasa aku nk drive, aku mmg akan SELFREMINDER....sila pakai spec ciklin...kang tak npk signboard ko masuk lg smart tunnel...huhuhhuuh.....

bajet comel letak tangan kt molot...sebenonye nk kaber bibir kering menggelupas ...hhuhuhhuuhu

0 comments:

Post a Comment

 
;