Monday 12 November 2012

Candy Buffet part 1


aku tau candy buffet ni dh lama pn bermaharajalela kt Malaysia...mostly tuk bday party, baby shower and wedding....yg lain2 tu ade gak...tp tak reti nk sebut...kekekeke..

aku kan sker mende2 kretip ni..cuma tak diberi peluang utk mencuba..dlm erti kate lain, takde sape nk order....lgpun org tatau kan kite ni kretip ke tak..nk try ngn kite pn takot...

spilah 1 aritu, kwn aku wat housewarming cum bday party cum openhaus raya....aku sajes dia wat candy buffet...kawan aku ni sng...ko sajes je..dia ok je setuju...tak byk songeh tak byk ragam...ni baru btol sapot kawan2...lebiuwww AZIHA!!..hiksss...

disbbkan aku masih baru dlm donia candy buffet, aku takdelah nk war2 kt mana2..aku war2 tru bbmgrup ngn kwn2 terapat je.....brg2 setup pn aku tak ade...so aku bli ikut kemampuan aku...half of it aku bli..half lg aku pinjam kt member yg duduk dkt je ngn umah aku dan dah lama berkecimpung dlm dunia candy buffet...alhamdulillah dpt kawan2 yg sapotif...dptler aku mengembangkan pakej OC....

utk permulaan, masih byk yg aku kena improve...especially on setting/arrangement brg2/mknn dan mende2 utk di'display'...lgpun aku masih bru lg dlm dunia candy buffet..so jgnler nk compare ngn org2 yg pro...

kebetulan azi order tema biru ijau...so aku cr lah brg2 yg berkaler biru ijau yg mengikut bajet aku...nk start sesuatu, kena modal jgk kan?? so mana mampu aku bli, mana tak mampu aku pinjam...ini adalah candy buffet aku yg pertama...sume pn dr hasil tangan aku..kecoli yg printing2, aku order sajok..:D


p/s: x paham kenape gambo senget..saja lerteww nk bg org bc teleng2....








0 comments:

Post a Comment

 
;