Friday 16 November 2012

Happy 33rd Bday to MAMADnD


Arini genap usiaku 33...Alhamdulillah...diberi kesihatan yg berpanjangan sepjg thn...dpt bergolek bergurau senda with dnd adalah 1 rahmat yg tak ternilai...

Bile umur dh 33, maknanye aku pn dh tua...uhuk...sedey tau...tp takpe...berkat air semayang (air semayanglah sangat khennn?) i will always looks like 20-an...wahhh gtuh..nak jgk umur 20-an...ko mampo jah??? alaa gurau senda di harijadiku..janganlah ade yg muntah ijau ye...hiksss...

Sempena bday saya, saya takde bli pape pn...mmg dlm list pjg berjela..adelah dkt 30km list adiah...tp bile sedar diri ini di luar kemampuan, marilah kite berwasadtiah...makanye no adiah thn neh..cukuplah kasih sayang dr anak2 terchenta dan org2 sekeliling yg sentiasa menyayangi saya......ewaahh..anak2 sgt...lebiu DnD...

Aku ni nama je pembuat kek..nak makan tu mmg jgn araplah...tgk pn dh loya...inikan plak makan...so mmg tak hadaplah kek2 bday during my bday...i bake but i dun eat cake..waahh..pantun 2 kerat sangat!!!... heheehheh...

Doa dan harapan saya di usia 33 thn, moga sentiasa sihat selalu supaya dpt buat 2 kerja dlm 1 masa (kerja opis dan baking for OC), moga saya sentiasa ramping (skang buncit 4lapisan) dan cantik berseri (wekkkk!!), semoga saya dan keluarga sentiasa dilindungi Allah dan mendapat kebahagiaan dan keredhaan dariNya...aminn....


0 comments:

Post a Comment

 
;