Tuesday 20 November 2012

On My Bday...


masa bday saya ke 33, ari jemaat lps, takde ape pn yg menarik utk dibanggakan..ewahh, stmt mcmlah ko retis kan..hiks...

tapi saya still happy, dpt celebs ngn kawan saya yg last minit saya ajak ke klcc...kejap jadi g, kejap tak jd...lg 2mins kul 1230 tukar blk plan jadi g klcc..sabo jelah ko jemah!!!..

dh plan nk melepak je..tanak soping..sakit kakilah sakit pingganglah..dlm erti kate lain, malas...so lepakler kt kopibeng with ahkak wawa terchenta...dh siap2 bli fishball 3 ketol kt cold storage..wawa plak dh siap2 bli sandwich pojaan ati kiteorg di cold storage...so kt kopibeng order ayor sajokkk...besh kan? owwhh wawa banje saya my favs BFM...me loikey so much!!!...lebiuewww sayam!!...

ptg tu, otw blk umah, wawa call ai...dia ckp abg eri pujaan ati (pujaanlah sgt!!) nk banjew kt subaidah...weehuuu..teh ais pujaan ati memanggil2...maka lepaklah kami di subaidah...so syiok....

dihari bahagia saya (bahagia ke kau? akakakak), saya sgt gumbira kerana ade kawan2 yg sker2 ajak2 saya makan2..nk suh aku join gemok lertewww!!!....>_>

gambarajah di bawah adalah natural beauty (puih) without mekap..muka pn sememeh ajee..dh mmg we olss naturally sememeh nk wat cane...layankan aje..







0 comments:

Post a Comment

 
;