Friday 2 November 2012

Pantry Magic, Bangsar


sejak aku bekerja di area dotdotdot ini, agak rajinlah aku ke area BV....feeling2 org kayo katenye...tp tak pernah sopink2 pung...plg2 beli kopibeng bile teringin sgt2...

pastu ronda punye ronda, akhirnya aku berjaya masuk PANTRY MAGIC yg diwar2kan seantero blogger2 masak2 neh...wah vangga tau ai dpt masuk pantry magic ni..tgk susun atur2 brg2 dapor dia buat aku rs mcm 'kalaulah daporku sebeso kedai ni, alangkah bahagianye'...erk??? tiba2 jgk aku terimagine zahrain dan nawwal husna di dapur (penangan novel 'projek memikat suami' masih berleluasa di dalam diri ini)

serius aku sgt skerlah pantry magic..sebut je brg dapor ape nak...semua ade..dhler kalerful, cute2 belaka..rege? errrrr tgu aku gaji 10k, blom tentu aku bli kot...kekekeke...mehler kite tgk ruang legar pantry magic ni..bg gambo seketol sudahlah ye..gambo pompuan mengandong 6 bln tp tak banak2 sdg membelek2 brg2 pantry magic...


*
*
*
*
*
*

*
*
*
*

*
*
*
*
*
*

*
*
*
*



*
*
*
*
*
*

*
*
*
*


*
*
*
*
*
*

*
*
*
*


*



amboi moncong! sedepa!!! xcited sgt spi termoncong...

0 comments:

Post a Comment

 
;