Monday 5 November 2012

Model Ikan Sepat


pompuan dan camwhoring mmg tak dpt dipisahkan...gambo ni dr ipong kawan aku..maklomlah, i guna bb..bb i takleh amik gambo sambil tgk muka sendiri...ipong bleh...so pantangler aku dpt ipong, kompom aku snappo tak hengat donia...

mulut moncong mmg wajib..biarlah huduh tp mmg aku skerlah jgk nk muncung2...gambargajah adalah during gedering anakberuang...miahaahaha...tak pasal2 kt wasep grup aku kena kutuk...camwhore bajet bdk darjah 6......errrkk? yg lg besh, buat stmt camwhore ikan sepat...aku dok tanye ape tu ikan sepat? rupanye muncung poyo aku tuler nama dia ikan sepat.....sian erk aku? umur dh nk jejak 33, bajet muda remaja...hewhewhew....yelah masa aku muda remaja aku takde hp..pastu bile ade hp, tak canggihlak tu..nokia 8310 mana bleh snap gambo....bglah chance kat mak org nk poyo2...lalalaalalalala...







0 comments:

Post a Comment

 
;