Monday 19 November 2012

Candy Buffet part 2


candy buffet part 2...kalo gambo senget gak, ampunkan patik tuanku...mak tak reti dh nk tegakkan gambo...aku tgk kt folder aku gambo sume tegak jeee...masuk blog senget trosss.....

utk candy buffet seterusnye, telah di order oleh kawan baikku jugak..datin zhulian...ko mampo kwn2 datin?? hikss...

mcm datin zhu ni, dia pn wat hauswarming cum openhaus raya....cam bese, aku pomot kt dia candy buffet jgk..actually dia nak choc fountain aje...tp aku sibuklah pujuk dia suh wat gak candy buffet...mula2 dia tamoh...alasan mahal...aku pujuk punye pujuk, akhirnya termknlah pujuk..

lps tgk aku setup sume, barulah dia terpegun dan terpesona..bkn dia aje terpesona..para tetamu sume pn sker...ewaahhh...i pn tumpang vangga lah u olsss...kali ni aku rs candy buffet aku lebih comels...(terpaksa pujik diri sendiri)...sbb ape comels, sbb brg2 display aku dah add on sket2..maka npkler comel...tema adelah pink and blue...mari cuci mata...:D







0 comments:

Post a Comment

 
;